Katastrofkommission bör inkallas

Ju mer som kommer fram om den nya regeringen inser man att det behövs en katastrofkommission redan från början för att reda i den katastrof regering som vi fått. Nog är det nya moderater men att det var på detta sätt hade man inte kunnat tänka sig.

Nu skall man väl inte gotta sig allt för mycket i dessa fullständigt olämpliga personer som blivit ministrar men vi kan konstatera att de kommer att orsaka Sverige en enorm skada innan vi kan bli av med dem. De signaler som gått ut nu är att man behöver inte betala TV licens och skulle man bli avslöjad så behöver man inte ta något som helst ansvar för det. Man behöver inte heller anställa någon vitt om man tjänar under en miljon om året. Då räknas det som att man inte har råd. Jag hoppas att svenska folket vaknar upp och genast avsätter denna regering innan de hinner ställa till med fler katastrofer.

Betänk att dessa personer som bryter mot de flesta lagar och regler är de samma som skall ta ansvar för vårt land. Naturligtvis har de ingen anning som hur vi vanliga svenskar lever. De har redan första veckan visat att de enbart drivs av girighet och egen vinning. Vi går mot en otäck framtid.