Ny design på hemsidan

Som ni säkert märkt har vår hemsida genomgått en uppdatering vad gäller designen. Men ni kommer att säkert att känna igen er ändå.

Förutom att hemsidan har gjorts om har vi även jobbat en del med eftervals arbetet. Det är ju alltid mycket mer som skall städas undan efter ett val än man kan tänka sig, dessutom är det mängder med analyser och funderingar som skall göras. Våra funderingar just nu rör Åtvidabergs styre, kommer det att vara en Moderat politik eller en Socialdemokratisk politik som styr Åtvidaberg under de kommande fyra åren. Dock tror nog inte många just nu att Alliansen kommer att överleva under fyra år. När folket kommer underfull med vad deras verkliga politik är och alla har förlorat ekonomiskt kommer nog missnöjet att splittra alliansen och driva den nya regeringen till nyval. Men för Åtvidabergs del är frågan ännu så länge öppen, vi förväntar oss att få någon form av klart besked imorgon Torsdag då alla partier träffas för att diskutera kommunens ekonomi.